22 Haziran 2009 Pazartesi

Özer Hurmacı Resmen Fenerbahçe'de !!!!



Fenerbahçemizin Ankaraspor'dan transfer ettiği Özer Hurmacı, kendisini 4 yıllığına Kulübümüze bağlayan resmi sözleşmeye imza attı. Özer Hurmacı, Fenerbahçe gibi büyük ve büyük hedefler içinde olan bir camiaya geldiği için mutlu olduğunu söyledi.
Özer Hurmacı için Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı 1907 Tribünü'nde düzenlenen imza töreninde Sportif Direktörümüz Aykut Kocaman da hazır bulundu. Törende ilk olarak konuşan Aykut Kocaman, "Özer Hurmacı'nın Fenerbahçe'ye transferini sonlandırmak için buradayız. Kendisiyle Ankaraspor'da uzun zamandır birlikteydik. Özer, son derece başarılı bir oyuncu. Zaten bunu da Fenerbahçe'ye transfer olarak ispatladı" diye konuştu.

ŞAMPİYONLUĞA KATKI YAPACAĞIM

Özer Hurmacı ise, "Büyük bir camiaya geldim. Transferimde emeği geçen büyüklerime, Sayın Başkanımıza, Ankaraspor'a teşekkür ediyorum. Büyük hedefler içindeki bir camiaya geldiğim için mutluyum. Ben de büyük hedefleri olan bir futbolcuyum. Mehmet Topuz'un dediği gibi. Ben de Fenerbahçe'nin şampiyonluklarına katkı sağlamak istiyorum. Tüm camiamız için hayırlı olsun. Sakatlığım normalde geçti. Ancak sağlık kontrollerinden geçtiğimde, bu sakatlığın bir daha nüksetmemesi için küçük bir operasyon daha geçireceğim. 3.5 hafta sonra yeniden antrenmanlara başlayabileceğim" dedi. Törende son olarak konuşan Aykut Kocaman ise, "Transferden sonra, sakatlığın nüksetme tehlikesi bulunduğu söylendi. Bu riski minimuma indirmek için küçük bir operasyon geçirecek. Belirli bir süre sonra, 3-4 hafta sonra antrenmanlara başlayacak. Fenerbahçe'ye çok iyi bir oyuncu kazandırdığımızı düşünüyorum" diye konuştu.
İmzaların atılmasından sonra Fenerbahçe formasını giyerek Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nın çimlerine çıkan Özer Hurmacı, burada basın mensuplarına pozlar verdi.

FENERBAHÇE FORMASI ONUR

Özer Hurmacı, imza töreninden sonra FB TV'nin canlı yayınında Yasir Kaya'nın sorularını cevaplandırdı. İlk olarak Fenerbahçe'ye imza atmasının ne gibi duygular doğurduğunun sorulması üzerine Özer Hurmacı, "Fenerbahçe'de olmak çok güzel bir duygu. Fenerbahçe formasını taşımak benim için büyük bir onur . İnşallah bunu en üst düzeyde başarabilirim Bunu taraftarlarımıza göstermek istiyorum. Şu anda en çok beni Kadıköy ve stadı heyecanlandırıyor. Anadolu takımlarında oynarken, aslına bütün bir yıl boyunca oynadığımız tek bir maç vardı. O da Kadıköy'de oynadığımız maçtı. Bunu arkadaşlarla konuşurduk. Şimdi bu statta çok maç oynayacağım. Bununu için çok heyecanlıyım" dedi.

HAYALLERİMİN TAKIMINDAYIM

Kendisi ve futbol kariyeri hakkında bilgiler veren Özer Hurmacı, "Almanya'da doğdum ve büyüdüm. 17 yaşıma kadar altyapı eğitimini burada aldım. Burada değişik amatör takımlarda oynadım. Almanya'daki sistem buradakinden farklı. 17 yaşımdan sonra Ankaraspor'a geldim. ilk sene PAF takımında oynadım. Daha sonra Keçiörengücü'ne geçtim. Sonra Aykut hocanın Ankaraspor'a gelmesiyle yeniden Ankaraspor'a döndüm ve 3 yıldır orada oynadım. Şimdi de Fenerbahçe'deyim. 22-23 yaşında Fenerbahçe'de oynamak çok önemli, hayallerini kurduğunuz takıma geliyorsunuz" dedi.

DEĞERİMİ 3-4 KATINA ÇIKARMAK İSTİYORUM

Hedeflerini de açıklayan Özer Hurmacı, "Uzun yıllar burada oynamak istiyorum. Fenerbahçe beni çok ciddi bir rakama transfer etti. İnşallah bu rakamı 3-4 katına çıkararak, Avrupa'nın başak büyük bir takımına transfer olurum. Gelecekteki hedefim, İngiltere veya İspanya ligindeki bir takıma transfer olmak. Milli Takımda da hedeflerim var. Artık Ümit Milli Takıma yaşım tutmuyor. Artık A Milli Takıma gitmek için çabalayacağım. Fenerbahçe forması altında, Fenerbahçe'ye önemli getireler getirerek oynamak ve yükselmek, zaten bazı şeyleri de kendiliğinden getiriyor. İlerleyen yıllarda A Milli Takıma yükselmek istiyorum. A Milli Takım hedefim var" dedi.

3 YABANCI DİL BİLİYOR

Kendisine Barselona orta sahasında oynayan Xavi ve İnniesta'yı örnek aldığını söyleyen Özer Hurmacı, kendisini geliştirip efsanevi futbolcu Zinedine Zidane gibi olmak isteğini söyledi. 3 dil bildiğini belirten Özer Hurmacı, "Almanya'da doğup büyüdüğüm için Almanca'yı biliyorum. Ayrıca burada aldığım eğitim sırasında İngilizce ve Fransızca da öğrendim. Almanya'da 8 sene İngilizce, 6 sene de Fransızca gördüm. Yabancı dil bilmem burada oynayan yabancı futbolcularla iletişim kurmamda ve yurt dışı seyahatlerinde büyük fayda sağlıyor" diye konuştu.

AYKUT HOCA İLE YENİDEN BULUŞMAMIZ KADER

Sportif Direktörümüz Aykut Kocaman'la Ankaraspor'dan sonra Fenerbahçe'de yeniden bir arada olmasını da değerlendiren Özer Hurmacı, "Öncelikle Aykut Hoca, Fenerbahçe ile birlikte efsane olmuş bir isim. Onunla çalışmak apayrı bir deneyimdi. Onun Fenerbahçe'ye gelip sportif direktör olması ve benim de Fenerbahçe'ye transferime kader diyelim. Böyle olmasından çok mutluyum. Size güvenin birinin olduğunu bildiğiniz zaman performansınız otomatikman bir üst seviye çıkıyor" dedi.

SAHADA GÖSTERECEĞİM

Fenerbahçe'de tüm oyuncuların kaliteli olduğunu belirten Özer Hurmacı, "Fenerbahçe'de tüm oyuncuların ayrı bir yeri ve önemi var. Hepsiyle de oynamak istiyorum. Küçüklükten beri izlediğim Raberto Carlos'un yanı sıra Alex, Deivid ve Mehmet Topuz gibi futbolcularla birlikte oynamak bana da katkı yapacak" dedi. Nasıl bir futbolcu olduğunu sahada göstermek istediğini belirten Özer Hurmacı, "Nasıl bir futbol oyduğumu anlatmak değil de göstermek istiyorum. Çünkü söylediğiniz sözleri sahada yansıtamıyorsunuz. Ben sahaya çıkayım ve tanımı taraftarlarımız kendisi yapsın" diye konuştu.

BİRLİK OLARAK BAŞARACAĞIZ

Futbol dışında nasıl zaman geçirdiğini de anlatan Özer Hurmacı, "Futbol dışı yaşamımda takım arkadaşlarımla ve arkadaşlarımla gezmeyi, bowling oynamayı severim. Spor aktiviteleri ve okumayı severim. Türkçe konuşmayı okuyarak ilerlettim. Ailemle birlikte olmayı seviyorum. Ailem Almanya'da ancak annem yanıma gidip geliyor. Yani emin ellerdeyim. O konuda bir sıkıntı yok" diye konuştu. Son olarak taraftarlara seslenen Özer Hurmacı, "İnşallah onların desteğiyle birlikte, Başkanımız verdiği sözleri, mücadele ederek, iletişim kurarak ve birlik olarak başarırız" dedi.























******************
Hayırlı Uğurlu Olsun.
Başarılar kendisine.
Nihayet O da sonunda gelebildi.
Sözde Fenerbahçe'li Melih Gökçek bin bin takla attı oğlu ile beraber ve
kendileri açısından çok iyi şartlara verdi Özer'i.
4.2 m.avro + İlhan Parlak + Özgür Çek.
Para iyi.2 genç oyuncunun bonservisini aldı.
Özgür'ü hemen 5 yıllığına imzayı attırdı.Nasıl olsa 2-3 yıl sonra 5-6 m.avro'ya
gene Fenerbahçe'ye satar.
Böyle alış veriş nerede görülmüş bilmiyorum.
Başkan Aziz Yıldırım ve Yönetim ''En İyisini Bilir '' (!) nasıl olsa.
Özer Hurmacı elbette katkı verir ama çok büyük beklentiye girmemek lazım.
Öyle Ronaldo'ya benzetiliyor falan filan uçmamak lazım.
Yayıncı Kuruluşa abone olmadığım için maçlarını izleyemedim.
Sadece özet görüntülerden izlediklerimden hakkında bir fikrim var.
Bir kere Almanya'da Alt yapısını aldığı için fundemental'i iyi.
Dayısı eski Trabzonspor'lu Lemi Çelik.Lemi'den de gelişiminde yararlandığı biliniyor.
Ayrıca Trabzonspor Teknik Direktörlerinden Sadi Tekelioğlu da Eniştesi.
Tekniği ve Pas Yüzdesi yüksek.Asist özelliği ,oyun görüşü iyi.
Araya ve uzun nokta paslar atabiliyor.Hırslı,mücadeleci,agresif bir oyuncu.
Orta Sahanın her yerinde oynayabiliyor.Kanatlar ve iç'te de iyi.
En iyi performansı orta sahanın sağında gösteriyor.

Yalnız sakatlığı ile ilgili yeni üçük operasyon geçireceği ve 3-4 hafta sonra çalışmalara
başlayabileceği haberi can sıkıcı.
Biliyorsunuz FB'de en basit 1 hafta denilen sakatlık 2-3 Ay'dan önce iyileşmiyor.
Artı inşaallah sakatlığı kronik değildir.


Kısa Özgeçmişi ;

Özer Hurmacı, 20.11.1986 Almanya Kassel doğumlu.
Eski Trabzonspor'lu Lemi Çelik dayısı ve teknik direkter Sadi Tekelioğlu ise eniştesidir.
Almanya'da Hermania Kassel, Türkgücü Kassel, KSV Baunatal takımlarında oynadıktan sonra Ankaraspor ile anlaştı. Oradan 2005 yılında Keçiörengücü'ne kiralık giden Özer, 2006 yılında Ankaraspor'a geri döndü.
2006-2007 sezonundan bu yana Ankaraspor forması giydi.İlk yılında 31 maçta 2117 dk.
oyunda kalırken ,2 gol attı.Bir sonraki sezon 27 maçta 1812 dk.forma şansı bulan Özer
bu sezon ise 23 maçta 1796 dk.3 gol,... asist ile oynadı ve sakatlığı nedeniyle çok
maçta oynamamasına rağmen sezonun asist kralı seçildi.(11 Asist)
Ankaraspor'da 97 maçta forma giyen genç futbolcu 8 kez fileleri havalandırdı.
2007-2008 sezonunda ise Emre Aşık, Orhan Ak ve EUR 750.000- karşılığında Galatasaray ile ön protokol imzalayan Özer Hurmacı, artık büyük bir takıma gideceğinden çok mutluydu fakat Galatasaray'ın transfer şartlarını yerine getirmemesinden dolayı ilerleyen günlerde sözleşme fesh edildi.
1.72 cm boyunda olan Özer aynı zamanda Türkiye U21 takımınında formasını giymektedir.
Bu sezon Ankaraspor formasıyla Kayseri ve Hacettepe takımlarına 1er gol attı. Türkiye U21 formasıyla da Ermenistan'a 1 gol attı.

Videosu :

http://www.youtube.com/watch?v=0qzOkcei8GI


0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler