24 Temmuz 2009 Cuma

Cristian ve Santos ile İlgili Bir Corinthians Taraftarıyla Röportaj

Youtube´da Cristian´ın ağladığı videoyu yükleyen Crointhians taraftarı Mathieu´ya
Cristian ve Santos ile ilgili birkaç soru sordum.
O da sağolsun yanıtladı.

Burada paylaşıyorum. Birebir çevirdim.
Büyük harfle yazılı olanlar Mathieu´nun kendi vurgularıdır.

Soru: Cristian aynı zamanda bir Corinthians taraftarı mı?
O duygusal vedasının nedenlerinden biri bu mu acaba?

Yanıt: Evet. TAM bir "Corinthiano" (Bu Corinthians taraftarı demekmiş)‚
ve bu kesinlikle ağlamasının en önemli nedenlerinden biri.
Daha önce de söylediğim gibi buradan‚ evinden‚ arkadaşlarından‚
takımından ve mutluluğundan ayrılıyor.
Tabii sizinle birlikte mutlu olmayacak demek istemedim!

Soru: Santos Brezilya Milli Takımında sol bek olarak oynadı.
Bizim takıma ise daha çok sol açık olarak düşünülüyor.
Corinthians takımında hangi mevkide oynuyordu?
Sol açığa adapte olabilir mi?

Yanıt: Santos tam Roberto Carlos gibi değil.
Daha çok ileride oynar. Corinthians´da da öyle.
Milli Takım´da daha çok savunmaya yönelik oynadı.
Ama merak etmeyin çok yetenekli bir oyuncudur.
Sol tarafta nereye koyarsanız görevini layıkıyla yapar.

Soru: Cristian´ın savunma becerisi nasıldır?
Yanıt: Cristian savunmada MUHTEŞEMDİR.
Ve kontra ataklarda da harikadır.
Takım savunmadan top çıkardığında Cristian´ı birkaç saniye içinde
hücum bölgesinde gördüğünüzde şaşıracaksınız.

Soru: Cristian´ın hücum yetenekleri nasıldır?
İyi top çaldığı söyleniyor‚ doğru mu?

Yanıt: ÇOK İYİ TOP ÇALAR. Ama bu onun tekniğinden değil de
daha çok vücudunu iyi kullanmasından kaynaklanıyor.
Bunu biraz açayım. Biraz provokatif bir oyuncudur.
Onu bu kadar sevmemizin nedeni belki de bu!
Biz ona "top hırsızı" derdik. Bizi PEK ÇOK DEFA kurtardı!

Soru: Oyun tarzını Xabi Alonso´ya benzetebilir miyiz?
Yanıt: Bahsettiğiniz oyuncuyu açıkçası bilmiyorum.
Arkadaşlarıma sorarım.
O yüzden yanıt veremiyorum üzgünüm.
(Bu yanıtı görünce Mathieu´nun ne kadar samimi yazdığını anladım.
Siz de emin olun diye buraya ekledim.
İlginç tabii Xabi´yi tanımıyor.)

Soru: Corinthians taraftarları Fenerbahçe´yi tanıyor mu?
(Klasik sorumuz )

Yanıt: Artık tanıyoruz.
Şaka bir yana Roberto Carlos nedeniyle tabii ki tanıyorum takımınızı.
Takımınızdaki Brezilyalılardan bir tek Alex´i biliyorum o kadar.

Soru: Sanki Cronthians taraftarları Cristian´ı Santos´tan daha çok tutuyor.
Bunun nedeni nedir sizce?

Yanıt: Aslında her ikisini de severiz. Cristian´ı daha çok sevdiğimiz düşünülüyorsa
bunun nedeni herhalde HİÇBİR ZAMAN pes etmemesidir. Hırslı olmasıdır.
Biraz provokatif olmasıdır (olumlu anlamda).
Ve tüm bu özellikler Cronthians taraftarlarının bir futbolcudan en çok beklediği özelliklerdir.
(Tabii Fenerbahçe´de de öyle oynar mı‚ sizin taraftar da bu tarz futbolcuları sever mi bilemem.
Ben burada nasıl oynadığını ve neden sevildiğini anlatıyorum)

Soru: Çok teşekkürler. Cristian´ı hiç tanımadığımız için çok merak ediyorduk.
Pek çok renktaşımı bilgilendirdiniz.

Yanıt: Bir şey değil. Başka sorularınız olursa memnuniyetle yanıtlarım.

1 yorum:

  1. Çok güzel bir röportaj olmuş.
    Çok teşekkürler Özgür'cüm.
    Sen en iyisi Makine Mühendisliğini
    bırak,gazeteceliğe başla..))))))))))

    Şaka bir yana tanımadığımız için
    çok faydalı bilgiler ediniyoruz.
    Umarım arkadaşın görüşleri
    subjektif değildir,dediği özellikleri
    biz de görürürüz ve takımımıza
    faydalı oyuncular kazanmış oluruz.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler