9 Ocak 2009 Cuma

Fenerbahçe Acıbadem'de Vesna Tomaseviç gönderildi !!!!



Beklentim nihayet gerçekleşti ve Vesna gönderildi.
Son zamanlarda Oksana'nın oynamaya başlamasından sonra zaten tribünde oturuyordu.













Yeni Hoca halbuki Vesna ile geçen yıl Tenerife'de birlikte çalışmıştı.
Acaba hakkında ne düşünüyor,kalmasını ister mi yoksa yerine transfer ister mi diyordum.
1.beklentim gerçekleşti ve gönderildi.Üzeyir Özdurak'ın gönderilişindeki olayda da ilgisi var.
Şimdi 2.beklentim gerçekleşsin ve millet nasıl buluyorsa bizimkiler de bulsunlar ,çok kaliteli
bir pasör çaprazı veya smaçör alsınlar.bjk bile 2 ABD Milli oyuncu getirdi.
Pasör Angela Mc Ginnis ve 1.90 boyundaki Smaçör Kathryn Courtney.
De Brandt başarılı olmak istiyorsa mutlaka iyi oyuncu transferi yaptırmalı.

Hocanın gelişinde yazmıştım, seneye vatandaşı Virginia De Carne'yi getirebilme
ümidim var diye.FB TV'de Abdullah Paşaoğlu OMSK maçı ile ilgili konuşurken
O takımda eski öğrencisi ve vatandaşı De Carne de oynuyor dedi.
Çok sevindim valla.Mutlaka hocadan seneye De Carne'yi istiyorum.:)))))

Erkeklerde de ihtiyacımız var ama kış uykusundalar.
Millet habire transfer yapıyor bizimkilerde tısss yok.
Halkbankası en zayıf bölgesi Orta'ya 39 yaşındaki tecrübeli Alman Milli Ralph
Bergmann'ı getirmiş.

SGK Amerikalı pasörü Seiffert'i gönderip,eski pasörleri Fin'li Arto Hanni'yi getirmiş.

Bu arada basketboldan bir haber;gs cc de nihayet beklenen olmuş ve Ziziç ayrılmış.
Her şeye rağmen gs cc iyi gidiyor.Yenilirler dediğim Aliağa deplasmanından da 68-78
galibiyetle dönmüşler.Hayret .

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler