12 Nisan 2009 Pazar

Derbiye Doğru !!!!!!!!!!!!


galatasaray





FENERBAHÇE



STAT: Ali Sami Yen SAAT: 19.00
YAYIN: Lig TV
HAKEMLER:
Fırat Aydınus
Bahattin Duran
Tarık Ongun

***********************************
Hafta boyunca herkes yazdı,çizdi,söyledi ve geldik bugüne.
Uzun uzun analiz yazmayı çok isterdim ama içimde hiç bir heyecan yok.
Ümitsizim.
Kazanma şansımızı Sıfır görüyorum.
Fark bile yiyebiliriz.
Ne Başkan ve Yönetime,ne Hoca ve futbolculara ,hiç birine güvenmiyorum.
Bütün şartlar adamların lehine.
Kurbanlık koyun gibi gidiyoruz oraya.
Büyük bir iştahla bekliyorlar.
Tek isteğim oradan yenilmeden çıkmak.
Beraberlik çok iyi sonuç benim için.
Yenilmemiz demek,gs'ye Şampiyonluk kapılarını açmak demek.
Çünkü çok kolay fikstürleri var ve Sivas ve bjk ile maçları var önünde.
Yani farkı kapatma fırsatları var.Hele Sivas ile son maç evlerinde.
Mutlaka gs'nin yoluna taş koymalıyız.
Gönül isterdi ki kazanalım,az da olsa Şampiyonluk şansımızı devam ettirelim ama
kazanmak benim için mucize olur.
Hele ki Lincoln oynarsa fark olur.
gs santra ile beraber ileride basarak saldıracaktır.Erken gol yersek Allah muhafaza.
60.dk.dan sonra kondisyonları bitiyormuş falan hikaye bunlar.
Bizim ne güvencemiz,ne silahımız var yahu.
Hala baştaki Dinazor Josico'yu falan koyacakmış 11'e.
Skandal yani.
Elde 3 tane adam var güvendiğimiz.
Semih,Gökhan Gönül ve Lugano.
3 kişi ile maç mı kazanılır derken Semih'i de oynatmazsa bu herif Aziz Yıldırım ile
beraber çıkıp oynasınlar.
Gene gerildim ya.
Yeter bu kadar.
Kartal Fırat'ta bir yamuk yapmasa bari.
Bol şans ve Allah korusun ne diyeyim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler