15 Temmuz 2009 Çarşamba

Burak Yılmaz Haksız mı ?


Burak bugün bir Spor Radyosuna şu açıklamaları yapmış ;

“Aragones’in anlamsız tutumunu bir türlü anlayamadım, tavırlarını hazmedemedim. Sürekli aynı şablon ve sistemde ısrar etmesi, aynı takımı sahaya sürmesi beni demoralize etti. Ağzımızla kuş tutsak bile Aragones’e yaranamadık. Benim gibi birçok futbolu mağdur oldu. Aragones’in tutumu, Fenerbahçe’yi, pek çok kişi ve benim hayatımı etkiledi. İsim vermek istemiyorum ama başkaları gibi kadroya alınmayınca kapris yapmadım, küfür etmedim, olay çıkarmadım. Tabii ki susunca, kolay lokma olunca kadroya alınmadım... Daum beni istiyordu ama belki onu aşan şeyler oldu. Belki Başkanımız Aziz Yıldırım bana sinirli, belki yönetim bilemiyorum. Herkes gerçek Burak’ı bu sene görecek. İyi oynayıp Fenerbahçe’ye daha güçlü bir şekilde döneceğim.”

Aziz Yıldırım'ın kafa dengi Hocası Aragones ile beraber geçen yıl koskoca Fenerbahçe'yi
ne hale getirdiklerinin resmidir bu.
Daha konuşulmadık neler var neler .
Kendi Dayısının Oğlu Neşet Yalçın bile yeni yönetime girmedi ,kaçtı yaşadıklarından.
Burak Yılmaz transfer sezonunda kulübünün anlaşmasına rağmen Trabzonspor'a gitmedi
ben Fenerbahçe'de oynamak istiyorum,söz verdim dedi ve inat ederek bize geldi.
Çocuk ne kadar şans bulabildi.
Şu Rap Çocuğu Kazım'ın her türlü rezaleti yapmasına rağmen bulduğu şansın 4/1'ini bile
bulamadı.Bu elemanı Daum bu sezon forvette oynatacakmış.
Elinde Burak varken hem de işte.
Özel hayatında da sorunları oldu,kulüp yardımcı olmadığı gibi Aziz Yıldırım basında
haberleri çıktı diye kızarak takımdan gönderdi.
İşte Kurumsallaşmış (!) Fenerbahçe'de işler bu arabesk anlayışla yürüyor.
İnşaallah Burak Eskişehir'de kendini gösterecek ve yata yata para kazanan ,taraftarı
kahreden Beyadelerin elinden formayı söke söke alacak seneye.
Tabii Aziz Yıldırım gene bir şeylere kızmazsa.(!)

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler