13 Temmuz 2009 Pazartesi

Doğuştan Fenerli (!) Pelin Çelik Gençlerbirliği'li Oldu.














Pelin Çelik Fenerbahçe'ye geldiğinde Babası Paşa Hüseyin'den dolayı
ben Babadan,doğuştan Fenerliyim,evladıma miras bu forma hikayeleri ile
taraftarın gözünü boyamış ve tribünlere oynamıştı.
Bu kız da hiç bir samimiyet görmemiş,ne oyunculuğunu ne kişiliğini beğenmiştim.
Takım içinde yarattığı ikilik ve olumsuzluklar,büyüklerine karşı saygısız tavırları,
bir türlü geliştiremediği oyunu yüzünden hiç sevememiştim.
Bugün voleybol sitesi voleybolunsesi.com'da Pelin Çelik Gençlerbirliği taraftarı oldu
başlığı altında Voleybol Bayan Milli Takımı ve Türk Telekom’un pasörü Pelin Çelik, futbolda bu sezon Gençlerbirliği’ni tutacağını ve kırmızı-siyahlıların Ankara’daki maçlarında tribündeki yerini alacağını söyledi.

Pelin Çelik, yaptığı açıklamada, ’’Paşa Hüseyin’’ lakaplı babası Hüseyin Çelik’in Gençlerbirliği’nde forma giydiğini, bu nedenle kırmızı-siyahlı takıma sempati duyduğunu belirterek, ’’Türk Telekom’u yuvam olarak gördüğüm gibi artık Ankaralıyım ve bu sezon Gençlerbirliği’ni destekleyeceğim’’ dedi.

Türk Telekom Kulübü’nün kendisi üzerinde çok emeğinin olduğunu söyleyen Pelin, ’’Türk Telekomspor’un yöneticileri benim ailem. Fenerbahçe’ye transfer olduğumda Türk Telekomspor yöneticilerine, ’İhtiyacınız olduğunda oynamaya hazırım’ demiştim. Teklif gelince ben de kabul ettim. Türk Telekom zor günlerimde hep yanımda oldu. Üzerimde maddi manevi çok emeği var. Borcumu şampiyonluk kupasıyla ödemek istiyorum’’ diye konuştu.

Evet gene aynı muhabbetler.
Fenerbahçe'ye geldiğinde de aynı hikayeleri dinlemiştik kendisinden.

Açıklamalarına hiç şaşırmadım.Ne çabuk unutmuş ve silmiş Fenerbahçe'yi değil mi ?
Hani doğuştan ,Babadan Fenerliydin ? Hani Evlada Mirastı bu forma ?

Fenerbahçe'nin adını anmıyor bile.Hiç bir zaman samimi,dürüst bulmadığımı söylemiştim.

Sağol Pelin beni yanıltmadığın için ve haklı çıkardığın için.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler