27 Ağustos 2009 Perşembe

Edu Üzgün ve Kırgın gitti.

Edu: ''Paramı alamadım!''

Lugano'ya yer açmak için sözleşmesi tek taraflı feshedilen Edu Dracena ülkesine

dönerken havalimanında sert açıklamalarla üzgün ve kırgın olduğunu belirtti.

Edu, Fenerbahçe için en iyisini verdiğini, ancak bu şekilde ayrılmaktan dolayı da üzüntü duyduğunu söyledi.

Yönetimin son aylardaki davranışlarının kendisini üzdüğünü kaydeden Edu, ''Yönetim tarafından biraz saygı, sevgi görmek isterdim. Herkesin bildiği gibi ben takım içinde oynarken sakatlandım. Benim kulübe ihtiyacım olduğu bir dönemde, kulüp bana sırtını döndü'' diyerek üzüntüsünü dile getirdi.

Sözleşmesinin tek taraflı olarak feshedildiğini ve ''Git hakkını FIFA'da ara'' denildiğini, böyle bir davranışı ise beklemediğini anlatan Edu, futbol yaşantısına bir başka kulüpte devam edeceğini, Brezilya ve Avrupa'dan birkaç kulüple görüşme halinde olduğunu açıkladı

''BAŞKAN YILDIRIM BENİ KABUL ETMEDİ''


Başkan Aziz Yıldırım ile görüşemediğini anlatan Edu, ''Bu son gelişimde ondan beklediğim saygıyı göremedim. Kendisiyle görüşmek istedim, ama beni kabul etmedi. Biz, kulüp için oynuyoruz, her şeyimizi ortaya koyuyoruz.Oyun içinde sakatlanıyoruz. Sakatlandığımızda da kulüp böyle şeyler yapabiliyor'' dedi.

Sorular üzerine, kulüpten bu yılki alacaklarının ödenmediğini, takım arkadaşlarından ise büyük destek gördüğünü belirten Edu, ''Fenerbahçe'ye gelmek isteyen Brezilyalı futbolculara, sana sorduklarında ne söylersin'' şeklindeki soruya da ''Türkiye muhteşem bir ülke, ilk söyleyeceğim şey bu olur. Fenerbahçe'nin taraftarı mükemmel, ama yönetimin profesyonel olmadığını söylerim'' karşılığını verdi.

Edu, son zamanlarda büyük sorunlar yaşasa da Fenerbahçe'yi sevdiğini ve şampiyon olmasını istediğini sözlerine ekledi.

Edu beğenmediğim bir futbolcuydu.Bana kalsa çoktan gönderirdim.

Gene de hizmetleri için teşekkür ediyorum.Kendisini kendi kalesine attığı gollerle

hatırlayacağım.

Keşke güzellikle ayrılınsaydı.

Edu'nun açıklamaları bunlar.Tek tarafı bakmamak lazım.

Kulüp ne diyor bilgilendirme yapmadıkları için - taraftarı adam yerine koymadıkları için -

bilmiyoruz.Ancak sağdan soldan duyulan şeyler var.

Yapılan kontrollerde sakatlığının uzun süreceği - 6 Ay'lık bir süre toplam - ve tekrar nüksede

bileceği için kulüp kendisine alacaklarını taksit halinde vemek istemiş,ancak Edu hepsini

peşin istemiş.O zamanda kulüp FİFA'ya gidebilirsin demiş.

Kendisine kontrol için dönmesi çağrılarına geç cevap verilmiş.

1.200 m.avro alacağının yarısı 600 bin avro teklif edilmiş.

Alacaklarına karşılık bonservisi verilmiş.1 yıl daha anlaşması vardı.

Sözleşmesi bitince yeniden anlaşmayacağını daha önce açıklamıştı.

Söylenenler bunlar.

Ne olursa olsun Fenerbahçe bir kere de kendisinden ayrılan teknik adam ve futbolcularla

güzellikle ayrılsın.Zico giderken kaldığı evin anahtarını verecek kimse bulamadım diyordu.

Diğerlerini biliyoruz.Sadece aklımda kalan Fabio Luciano iyi şekilde ayrıldı.

Başkan'ın tutumu da malum.

Görüşse ne olurdu ki ?

Aurelio da geçen sezon aynı şeyi söyledi.Ben Başkan ile görüşmek istedim,görüşemedim diye.

Bu duygusallıkla Kurumsal Dev bir yapı yönetiyor.

Edu elbette FİFA yoluyla alacaklarını alacaktır.

Sanırım kulüp 1 yıllık sözleşmesi olan bir futbolcunun 6 Ayı bulan ciddi sakatlığını

belgeleyerek daha az miktarda ödeme yapma veya tek taraflı fesihte haklı olduğunu

ispatlamaya çalışacak.

Dediğim gibi ne olursa olsun bir kez daha güzellikle ayrılık olmadı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler