28 Ağustos 2009 Cuma

Vizyonunu Seveyim Senin Tuncay Şanlı !!!



Bu arkadaş konusunda hiç yanılmadım.
Fenerbahçe'yi ''dar,küçük vizyonu'' için bir basamak olarak kullanmıştı giderken,
şimdi bir kere daha aynı şeyi yaptı.
Günlerce ''O vizyonu '' için kulüp bulabilmek için Fenerbahçe'yi kullandı ve
nihayet sonunda ''Vizyonuna(!) çok uygun'' bir takım bulabildi.
Seneye gene küme düştükten sonra aynı filmi görürüz.
2 senedir oynadığı PL'de ve Avrupa'da başka bir takım bulamadı.
Çünkü kapasitesi belli.Hala tarak kemiği ile top stop etmelere devam ediyor.
Bundan sonra bu arkadaşı Fenerbahçe'ye döndürmeye çalışanları
çok ağır şekilde eleştireceğim.
Fenerbahçe'yi lütfen oyuncak yaptırmayın artık.

Rıdvan Dilmen de şöyle görüş belirtmiş ;

Rıdvan Dilmen : Televizyonu kapatıyorum.

"Tuncay iki yıl önce Avrupa'ya gitmeden önce hep söyledim...Barcelona,Real Madrit, Manchester United gibi takımlara gideceksen git, yoksa gitme. O sıradan bir takıma gitti küme düştü. Tamam iyi işler yapmış olabilir ama tercih ettiği takım şampiyonluğa oynamalı.
Şimdi de Stoke City takımına transfer oldu. Ona başarılar diliyorum amna Stoke City takımının maçları olunca hemen televizyonu kapatıyorum. Ben Tuncay'ın doğru bir tercih yaptığını düşünmüyorum. Çünkü o büyük bir takımda oynamayı hak ediyor" dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler