24 Ağustos 2009 Pazartesi

Fenerbahçeli Atlet Karin Melis May Tarih Yazdı.!!!



Fenerbahçe Spor Kulübü Atleti Karin Melis MAY,12.Dünya Atletizm Şampiyonasında
Bayanlar Uzun Atlamada 6.80 m.lik atlayışı ile Bronz Madalya kazanarak bu dalda
Türkiye'ye ilk kez bir madalya kazandıran Atlet olarak tarihe geçti.

http://i.radikal.com.tr/150x113/2008/08/19/fft16_mf41961.Jpeg

Karin Melis May,G.Afrika Atletizm Federasyonu ile kavga edince,Fenerbahçe Spor
Kulübü yetkilisi Fikret Çeinkaya'nın devreye girmesi ile ülkemize getirildi ve 6 Ay içinde
TC Vatandaşlığına geçirilerek hem kulüp hem Uluslararası yarışmalarda
temsil etmesi sağlandı.

http://www.ntvspor.net/Images/34215.jpg

Akdeniz Oyunlarında Gümüş madalya kazandı.
Geçen Ay Leverkusen'de yapılan yarışlarda 6.87 atlayarak
formda olduğunu göstermişti.

Güçlü rakipleri vardı Karin'in. Finalde ilk hakkında güzel bir 6.76 geldi. İlk haklar sonunda 4. sıradaydı. İkinci hakkı fauldü. 5'inciliğe düştü. 3. hakkındaki 6.80 madalyayı getirdi. Sonrası iki faul ve 6.49 olsa da 7.10 atlayan Amerikalı Brittney Reese ve 6.97 atlayan Rus Tatyana Lebedeva'nın ardından bronzu aldı.

http://www.htspor.com/2008/08/19/resim/92078.jpg

Melis ''‘Devamı gelecek’

Berlin’e iyi bir kamp dönemi geçirerek hazırlandığını belirten Melis Mey, “İlk beş içinde yer almayı hedefliyordum ama bu madalya benim için de sürpriz oldu” dedi.
Fenerbahçe tarafından bir yıl önce Güney Afrika’dan transfer edilerek vatandaşlığa geçirilen milli atlet kısa süren bir uyum sorunu yaşadığına da değinerek, “Ancak artık bunu tamamen atlattım. Akdeniz Oyunları’ndaki kazandığım gümüş madalya büyük moral oldu. Bu kariyerimin ilk önemli başarısı. Yarış sırasında aşırı heyecanlanmasam daha iyisini yapabilirdim. Artık hedefim 7 metre civarında atlayışlar yapmak ve gelecek yıl yapılacak Dünya Salon ve Avrupa Şampiyonası’nda kürsüye çıkmak” diye konuştu.

Fikret Çetinkaya öfkeli!

Melis Mey’in Güney Afrika’dan Türkiye'ye getirilmesinde ve Türk vatandaşlığına geçirilmesinde önemli rol oynayan Fenerbahçe Atletizm Sorumlusu Fikret Çetinkaya öfkeyle karışık buruk bir mutluluk yaşadığını söyledi. Çetinkaya, federasyon başkanlığı döneminde iki büyük kulübün Türkiye’ye getirip vatandaşlığa geçirdiği atletler nedeniyle iki yıl ceza aldığını hatırlatarak, “Bunlardan biri Elvan, biri de Alemitu idi. Bu transferlere göz yumarak Türk sporcularının önünü kestiğim iddiasıyla dönemin spor bakanı tarafından ceza kuruluna sevk edildim ve iki yıl ceza aldım. Performansları ve başarıları ortada. Son örnek de Melis Mey. Bu madalyaları alkışlayan devlet yetkililerinden iade-i itibar istiyorum” diye konuştu.

Şampiyonaya 6 bayan ve 3 erkek olmak üzere toplam 9 sporcu ile katılan Türkiye
bu madalya ile Şampiyonayı 32.sırada tamamladı.

Kendisini canı gönülden tebrik ediyorum.
FENERBAHÇE Spor Kulübünü'de ayrıca tebrik ediyorum.
Türk Atletizmine yıllardır Devlet'ten daha fazla katkı yapmıştır.
(Tüm engellere rağmen)
FB bunu yaparken ortada avanta olmadığı için (!) gs ve kardeşi bjk tabii ki yok.
Bunun da altını çizmek istiyorum.

http://www.fenerbahce.org/pic_lib/2008-07-01_o446.JPG

Fenerbahçeli Atletler.
Melis sağda oturan.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler