28 Ağustos 2009 Cuma

TOKİ-Saray

Galata-Saray TOKİ-Saray oldu.



Bu kadar da olmaz.
Fenerbahçe olarak yıllarca uğraş. Milyonlarca Dolar harcayıp Türkiye'nin en güzel stadını tamamen kendi kaynaklarınla yap.
Üstüne bir de devlete bütün vergilerini öde.
Sonra ligdeki en önemli rakibin, stadını tek kuruş masrafa girmeden devlete yaptırsın, üstüne bir de sürekli vergi aflarından yararlansın.

Ve Türkiye'de haksız rekabet olmasın!

Ve birileri çıkıp Turkcel Süper Ligi'nin marka değerinden bahsetsin.

Yok kardeşim. Biz salak değiliz.
Bunun hesabını sormak lazım...
Aziz Başkan'dan rica ediyorum. Bunu Galatasaray'ın (pardon TOKİ-Saray'ın) yanına kar bırakmasın...

Not: Gürol Abi kusura bakmasın. Zaten açtığı bir başlığı tekrar açmış oldum.
Ama inanılmaz sinirliyim.
Onun kullandığı resmin aynısını kullandım. Çünkü her şeyi anlatıyor. TOKİ+Galatasaray...)

1 yorum:

  1. Önemli değil abicim.
    100 kere de açarız.
    2 sene önce Meclis'teki 550 Miilletvekili'ne tek tek mail atmış
    adamım.Çoğu geri döndü.
    Cevap yazan 3-4 kişi çıktı.
    Sadece Meclis'e değil İBB'ye,TOKİ'ye
    her yere tepkimi gönderdim.
    Kar etmedi elbette ama benim vicdanım
    rahat.Ya Onların.
    Allaha havale ettim.
    Ahirette de iki elim yakalarında
    olacak.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler