9 Şubat 2011 Çarşamba

''Sözde Taraftarın Resmi Sitesi'' (!) Zavallı Antu.com !!!

   Bilimum Fenerbahçe düşmanları gs'li,bjk'li,doping pilsen'li ve doping pilsen hayranı sözde Fenerlilerin cirit attığı kendilerine o hakkı kim onlara verdi belli değil ''Fenerbahçe Taraftarının Resmi Sitesi' (!) adını veren antu.com'un zavallı yöneticileri verdikleri haksız cezadan sonra - umurumda değildi - cezaya itiraz için değil ne mal olduklarını yüzlerine söylemek için Tahkim Kuruluna itirazda yazdıklarımdan sonra delikanlı gibi o yazdıklarımdan dolayı değil de çok uzun zaman oldu cezalı iken itiraz etme durumunu  bilmediğim için bir kardeşimin hesabı "Air F(B)ORCe 21"  ile itiraz ettiğim için  "Air F(B)ORCe 21" rumuzlu üyenin ikinci rumuzu olduğu tespit edildi'' gerekçesi ile beni ihraç  etmişler.Zaten yazmıyorum ne zamandır niye 2.rumuz kullanayım yahu.
  Zavallı Dilaver Efendi'nin yüreği yok.
   İşte Tahkim'e Yaptığım İtiraz ;
''Bu itirazı ceza indirimi için falan yapmıyorum.
Sadece bana saygısızlıktan ceza veren Amin,Mod her kimse onların ne kadar zavallı olduğunu söylemek için yapıyorum.
 Antu herkesin söylediği gibi Fenerbahçe düşmanlarının cirit attığı bir yerdir.Burada gs'liler,bjk'liler,doping pilsenliler,doping pilsen aşığı sözde Fenerliler bizim gibi sapına kadar su katılmamış gerçek Fenerlilerden daha makbul kabul ediliyor.
 Fenerbahçe değerlerine saldıran,linç eden sözde Fenerliler her zaman istediğini yapmakta serbest.
 Rıdvan Dilmen gibi bir değer şurada sık periyotlarla bir cümlesi,bir kelimesi alınarak başlık açılıp sayfalarca linç ediliyor.Antu yönetimi buna seyirci kalıyor,izin veriyor mesela.
 Fenerbahçe düşmanı şampioynluğumuzu toplu doping yaparak çalmış bira şirketi doping pilsen Fenerbahçe forumunda kutsanıyor sözde Fenerli veya doping pilsen aşıkları tarafından.
Biz iki kelime yazınca suç oluyor.
 Ceza verdiğiniz mesajda önce eleman bana sığ kafalı diye hakaret ediyor.Ben ne cevap vermişim ;
 Utan utan emek hırsızı dopingçileri desteklediğin için.
Gurur duyuyorum sığ kafalı sapına kadar su katılmamış ''Fenerli olduğum için.Sizin gibi Tatlısu Fenerlisi değilim Allaha şükür''
 Bunun neresi saygısızlık ileri zekalı Mod efendi ?
 Olsa olsa Fenerbahçelilik sorgulamak gibi son derece salakça bir gerekçe ile ceza verebilirsiniz.
   
  Biz de yaptık bu forum yönetme işini o yüzden işleri zor dedik,kolay değil dedik empati yaptık ,destek verelim dedik ama yok değişmeyeceksiniz.Nato kafa Nato mermer bazı Admin ve Mod.ların anlayışı.
 Ha şu ''Fenerbahçe Taraftarının Resmi Sitesi'' (!) yazısını da kaldırın artık oradan komik oluyorsunuz.
 Kim verdi size o hakkı.Beni temsil etmiyorsunuz mesela.
   
Ceza almak sorun değil.Zaten yazmıyorum eskisi gibi.
Ki şu aldığım ceza benim için bir gurur nişanıdır.Sözde değil sapına kadar su katılmamış Fenerliyim.Adam doping pilsen maçlarına kombine aldım,destekliyorum diye gelip Fenerbahçe forumunda bize posta koyuyor.Kim bu lavuk ? Fenerli ha.Güldürmeyin.
 İşte bu lavuklarla buraya senelerce büyük emek vermiş - kafama edeyim,köpekler gibi pişmanım buraya verdiğim emeklere yazıklar olsun - bizleri bir tutan Admin ve Mod zihniyetini kınıyorum.
  Hadi şimdi bu yazdıklarımdan dolayı ihraç edin beni.
Bilhassa Dilaver Efendi bu lafım sana ''


 Evet işte bunları yazdım.
Ama Dilaver Efendi'nin yüreği,çapı bu kadar.

 Ayrıca bir 2 gün ceza daha vermişlerdi ayrıca.Onun içinde itiraz ettim ve şunları yazdım ;

Forum düzenine/forum adabına uymayan mesaj

 Neresinde bunu gördünüz ?
Zibiler yazmışım Zibidiler yazacağıma.
Ne zamandan beri niyet okuyarak ceza veriyorsunuz ?
Veya Zibiler ne demek bir açıklayın veya hangi kelime cezalık ?

Sorun değil zaten ne yaptığınızı biliyoruz da

http://forum.antu.com/KonuOku.aspx?gID=4&fID=136&kID=588&sayfa=1
 burada 134.mesajda eleman blog adresininin reklamını yapmak için bana saldırıyor,benim üzerimden prim yapmak istiyor.
 Niye en azından reklam yapmaktan ceza vermediniz ?
 Şikayet ettiğim halde hiç bir şey yapmadınız ?
   Adamın niyeti belli.Soru soruyorum cevap vermiyor.
Çünkü sadece üzerimden reklam yapmak.
Hem reklam yapıyor hem bana asılsız ithamlarda bulunuyor,saygısızlık yapıyor.Ama ceza yok.
 Bize niyet okumaktan ceza var.
    Hakikaten zavallısınız ya.Komik adamlar sizi.


 İtirazda kullandığım kardeşimin hesabına da ceza vermişler ama gerekçesi komik.

Ceza alan üye : Air F(B)ORCe 21

Ceza sebebi : Cezalı üyenin yazmaya devam etmesi‚ forum yönetimini deşifre etmek.

Ceza süresi : 90 gün

Ceza başlangıç tarihi : 09.02.2011 10:58

Ceza bitiş tarihi : 10.05.2011 10:58
 Cezalı üyenin yazmaya devam etmesi diyorlar.Ne zaman yazmaya devam etmişim yahu.
Forum yönetimini deşifre etmişim.Hahahahhahahaaaa .Komediye bakın.
  Hadi şimdi bu yazdıklarımdan dolayı ihraç edin beni.
Bilhassa Dilaver Efendi bu lafım sana ''
  Herhalde bunu kastediyorlar.Dilaver Efendi deşifre  olmuş vah vah vahhhhhhhhhh.
     Diyorum ya zavallı bunlar diye.
İlk forum oldukları için ve başka alternatifleri olmadığı için kendilerini fasulyeden nimet sanan bir sözde Fenerbahçe medya sitesi ve forumu.O kadar.
Admin ve Mod takımının hepsini  bilmem,tanımam.Hepsine lafım da yok.
Özellikle Serkan (Sekoloji) ve Bülent (hermes)'i ayrı tutuyorum,onları severim.
 Orada kendinde bir keramet olduğunu sanan Dilaver Efendi var.Biraz aynaya baksın diyorum sadece.

antu benim için biteli çoookkkk olmuştu.Zira zihniyetleri ile uyuşmuyordum.
 Kubilay Ece dostumun ricası ile özellikle Voleybola katkı sağlamam için zorla geri dönmüştüm.
Bir süre denedim ama gene olmadı ve geri plana çekilip,arada tek tük mesaj atarak Fenerbahçe'ye katkıya buralardan yapmaya devam ediyordum.
 Son Doping Pilsen kutsamaları gene çileden çıkardı ve dayanamadım yazdım.
Sonuçta da gene biz suçlu olduk ileri zekalı antu admin ve Mod.larınca.
  Vicdanım rahat.Ama oraya verdiğim emeklere acıyorum.Lanet olsun.Hakkımı da helal etmiyorum.

     Bu açıklamayı yapma gereği duydum zira insanlar okuyunca 2.Rumuzdan İhraç edildi zannedecekler.Halbuki sebep çok açık.Dilaver'e dokundum diye.

İLAVE :
İhracımı kaldırmışlar.Hiç bir şekilde bunun için bir şey yapmadım.
Sanırım bu yazıyı okuyup,hatalarını anladılar.
Hiç umurumda değil açıkcası.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler