6 Haziran 2009 Cumartesi

Delikanlı (!)Topuz karar ver artık doğuştan (!) hangi takımlısın ?




Mehmet Topuz ''Doğuştan 8jk'lı olduğunu söylemişti.

Fenerbahçe Yöneticilerine de Küçüklüğünden beri Fenerbahçe'li olduğunu
söylemiş.Ailesi de Fenerbahçeliymiş zaten.

Kayserisporluymuş'ta :))))))))

Mehmet Topuzun 2 sene önceki Sportif dergisine verdigi açiklamalar:

HAYALİNE KAVUŞMUŞ BİRİSİ OLARAK ÇOCUKKEN HANGİ TAKIMI TUTARDIN ?

İnanın ben çocukken de şimdi de Kayserisporluyum. Benim ağabeyim taraftarlar derneğinin üyesiydi ve Kayserispor maçlarını asla kaçırmazdı. Bende yalvar-yakar onun yanında maçlara girer ve avazım çıktığı kadar bağırırdım. Susmak bilmezdim. 90 dakika bittiğinde bende ses soluk kalmazdı. Kayserispor diye bağırır dururdum. O zamanlardan bana sorarlardı hangi takımlısın diye de ben Kayserispor derdim. Şimdi de aynısını diyorum. Yarın öbür gün bir başka kulübe gitsem yine diyeceğim takımın adı Kayserispor olacak...

E bir de gs'liymiş :)))))


Mehmet doğuştan G.Saraylı

Transferi yılan hikayesine dönen Mehmet Topuz ile ilgili en çarpıcı açıklama eski G.Saraylı yöneticiden geldi.

Kayserispor'lu Mehmet Topuz'un Beşiktaş ya da Fenerbahçe'ye transferi yılan hikayesine dönerken, milli futbolcunun "Doğuştan Beşiktaşlıyım" açıklaması bu transferde farklı bir tartışma yarattı. Konuya ilişkin en çarpıcı değerlendirme ise eski Galatasaray yöneticisi Fatih Gökşen'den geldi.
Gökşen, "Benim bildiğim Mehmet Topuz, doğuştan Galatasaray'lı" dedi.

Radyospor'da yayınlanan "Aydın Cingöz ile Haber Aktif" programına katılan Gökşen, Fenerbahçe ve 8taş'ın kadrosuna katmak için çekiştiği Mehmet Topuz'un "Doğuştan Galatasaraylı" olduğunu ifade etti.

Gökşen, şunları söyledi: "2004 yılında Ergun Gürsoy ile birlikte Mehmet'i kadromuza katmak için Kayserispor Başkanı Recep Mamur ve Mehmet Topuz iyle görüşmüştük. Anlaşma noktasına geldiğimiz transfer son onda gerçekleşmemişti. Bugün ilginç olan Mehmet Topuz'un açıklamaları. Mehmet, doğuştan Galatasaraylı olduğunu söylemişti. Benimde bildiğim Mehmet Topuz, doğuştan Galatasaraylı."

*******

Bu arada eski Menajeri de konuştu ;

Şimdi de eski menajeri konuştu!

Transferi, Fenerbahçe ile Beşiktaş arasında tam bir bilmeceye dönen Kayserisporlu Mehmet Topuz´un, yaklaşık bir ay öncesine kadar menajeri olan Ali Ekber Bozkurt, milli futbolcunun iradesi dışında açıklamalar yaptığını iddia etti.

Mehmet Topuz ile 3 yıllık çok yakın bir dostluklarının olduğunu, 1 ay öncesine kadar da menajerliğini yaptığını belirten Bozkurt, "Topuz, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’a benim yanımda ’Bu formayı şerefle giyerim’ dedi. Ben şahidim" diye konuştu.

Milli futbolcunun açıklamalarının iradesi dışında olduğunu ileri süren Ali Ekber Bozkurt, "İradesi dışında, yetkisiz menajerlerin yönlendirmesi sonucu o açıklamaları yaptı. Kendisinden söylemesini istedikleri şeyleri konuşuyor. Yakından tanıyan biri olarak tedirgin olduğunu da gözlemledim. Ayrıca Topuz’un takım tutma takıntısı yoktur. Hedefi, Anadolu’da oynayan tüm futbolcular gibi 3 Büyükler’de oynamaktır. Mehmet, düzgün bir çocuktur. Bana göre yanlış insanlar tarafından kandırılmıştır" dedi.

Bozkurt, yaklaşık 1 ay önce aralarındaki sözleşmeyi feshetmelerinin bir anlaşmazlıktan kaynaklanmadığını dile getirerek, "Mehmet Topuz başka bir menajer ile anlaşmayacağı konusunda bana söz verdi. Aramızdaki dostluğa inanarak, güvenerek ben de sözleşmeyi feshettim" ifadelerini kullandı.


0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler