11 Ocak 2009 Pazar

Fener buz kesti ama turladı.0-1 !!!!!!!!!!!!!!



Türkiye Fortis Kupa 3.Kademe D Grubu 2008/2009
Tarih : 11.01.2009 13:30 Stadyum : Tokat Gaziosmanpaşa
Hakemler : Selçuk Dereli


9' (0-1) Kazım Kazım
Ersan Uğur 46'

Ersan Uğur 55'



60' Ali Bilgin


64' Burak Yılmaz


65' Burak Yılmaz


70' Lugano
Mahmut Hoşgiz 75'



78' Deniz Bariş
Sinan Atım 83'

Evren Otyakmaz 90'


Fazla yazılacak bir şey yok.
Bir kaç not çıkarırsak;
1-3/3 yaparak turu garantiledik.


2-Ağır saha koşullarında iyi futbol beklemek mümkün değildi ama oyun disiplini
gayet iyiydi.Hoca da bazı oyuncuları getirmese de asları oynatarak işi ciddiye alıyor.


Havaya rağmen F.Bahçe!

3-Kaleci Volkan Babacan maşaallah.3 FTK maçında da gol yemeyerek ve iyi oynayarak
ciddi bir alternatif olduğunu gösterdi.
4-Defansif anlayışın oturması iyi.Son 11 resmi maçta 3 gol yedi yanlış hatırlamıyorsam.
Bu takımın en büyük derdinin çuvalla gol yemesi olduğunu hep söyledik.
Dede'yi çok eleştiriyorum ama Allahı var oyun disiplini ve defansif anlayış konusunda
katkı yaptı takıma.Belki her maç kötü oyun ve fıtık olacağız ama sonuç alacağız.
5-Kaptanlık bandını sırasıyla Uğur,Emre ve Deniz'in takması ilginçti.
Ama Emre'ninkini yadırgadım.Bu konuda ayrıca yazacağım.
Uğur'a Tokat'lı olduğu için jest yapılması güzeldi.
Uğur Boral, "Tokatlıyım diye bana bu jesti yaptılar. Ancak sahaya çıkanlar arasında takımdaki en eski oyuncu da zaten bendim. Bu bana gurur verdi, mutluluk duydum.

6-Tokat 40 yıllık tarihinde ilk kez büyük maç oynamış.7 bin kişilik tribünleri doldu taştı.
700'ü Fenerliydi.


7-Dede'nin Ali Bilgin'de ne gibi bir özellik görüp,önemli alternatif gördüğünü ciddi ciddi
merak ediyorum.
8-Selçuk Dereli gene berbattı.Uğur'un şutunda defans oyuncusu elle kesti.Penaltıyı
vermedi.Gözüne kar suyu kaçtı herhalde.(!) Ayrıca Burak'a gösterdiği sarı kart komikti.
9-Guiza gene gol kaçırma yarışına devam ediyor.38.dk.da Emre'nin pasında kaleci ile
karşı karşıya atamadı.


10-Galibiyet golü için Aferin ve teşekkürler Kazım.

11-Tarihi ''Tokat Hatırası''

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler