11 Ocak 2009 Pazar

Yusuf karar ver artık,çocukken FB'li mi ,bjk'li miydin ? :)))














Olay adam Yusuf ,Ertuğrul Sağlam ile birlikte attıkları müthiş çalımdan sonra
NTV Spor'a verdiği röportajda ''Doğuştan bjk'li olduğunu söylemiş.


''Çocukluğunda bjk tutkunu olduğuna dikkati çeken Yusuf, “Çocukluğumda inanılmaz bjk
tutkum vardı. Profesyonel olduktan sonra oynadığım her takımda ter döktüm, aldığımın hakkını verdim diye düşünüyorum.bjk'ye gelmem benim için onur oldu. İnşallah benim için iyi olacak” diyerek sözlerini tamamladı.''

http://www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/10752321.asp

Oysa Fenerbahçe'deyken ve ayrıldıktan sonra aynı sözleri FB için de söylemişti.
Mesela Lig TV'ye verdiği şu röportajda ;

-Fenerbahçeli misim?
Ben Fenerbahçeliyim. Sonuçta ekmeğini yedim, hizmet ettim.

-Daha öncesini soruyorum. Çocukken de Fenerbahçeli miydin? Evet evet Fenerbahçeliydim. Seviyordum Fenerbahçe'yi. Ama içine girdikten sonra değerini daha çok gördüm.

Kaynak -
http://www.ligtv.com.tr/LigTvComTrOz...1&p=8&hid=9973

Aslında bu tür soruları ve cevapları pek kaale almam. Çünkü profesyonel sporcularda şartların ne getireceği bilinmez. Elbette tuttuğu takımda oynamak çok iyi bir şey ama,olmazsa da yediği ekmeğin hakkını vermek önemli. Peki madem öyle niye bu konuda yazdım.Yusuf'un içine düştüğü durum içindeki bu saçmalamalarının genç sporculara örnek olması için. Hiç gerek yok bu tip açıklamalara çünkü.
Kaderin cilvesi işte.Bursa - bjk maçında orta sahada Texas tribünlerine amigoluk yaparak küfürler eşliğinde üçlü çektiriyordu.Maç sonrası TV'de de bunun çok hoşuna gittiğini söylemişti.O anlarda kendisine tapan Texas'lılar şimdi nefret ediyor ondan.:))
Ayrıca O maç öncesi şunları da söylemişti ;
''Bursalı Olacağım''
Türkiye'de nefeslerin tutulduğu Bursaspor-Beşiktaş maçı öncesi ev sahibi ekibin kaptanı Yusuf Şimşek’ten çarpıcı açıklamalar: “Beşiktaş’a gol atarak, ben de Bursalı olacağım.” Siyah-Beyazlılar’a tek golünü Fenerbahçe ile şampiyonluk yaşadığı 2000-01 sezonunda atan Yusuf, herkesin bu mücadeleyi sabırsızlıkla beklediğini söyledi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler