29 Ekim 2008 Çarşamba

Bem Vindo Deivid (Hoşgeldin Deivid)



"Annem aklıma geldi"

Uzun bir sakatlık döneminden sonra, Bursaspor karşısında yeniden formasına kavuşan ve golünü atan Deivid, golünü attıktan sonra yaşadığı duygu yoğunluğunu anlattı. Deivid sözlerini şöyle sürdürdü: "Çok zor günlerden geçtim, bir çok duygunun patlamasını yaşadım sahada. Annemi kaybettim, sahaya girdiğimde tüm yaşadığım zor günler aklıma geliyordu. Gol atınca da annem aklıma geldi, sahaya girerken de annemin yanımda olacağını düşündüm ve gol atınca da gözyaşlarımı tuttamadım. Bu zor günlerden geçerken eşim hep yanımdaydı ve tüm acılarımı paylaştı. İdmana giderken ve gelirken benim hep yanımdaydı, Samandıra'daki herkes de yanımdaydı. Bu zor günleri atlattığımı düşünüyorum, bundan sonra inşallah benim için bir çıkış başlayacak. Takımımın daha iyi yerlere gelebilmesi için elimden geleni yapacağım. Şu anda kendimi iyi hissediyorum ancak uzun süre oynamadıktan sonra bir güvensizlik olur. Fakat fizik olarak ve düşünce olarak kendimii iyi hissediyorum, oynayarak performansımı yüzde yüze çıkartacağım."
25.10.2008
Kaynak : Sporx.com

*******************************************
İlk senesinde FB taraftar profilini en iyi anlatacak tez konusu olan futbolcu.
Yerden yere vurulan,küfürler,hakaretler,ıslıklar ,aşağılamalar ,go home'lar.
İkinci sene ise göklere çıkarmalar,yokluğunda ağıt yakmalar.

Çok şanssızdı Deivid.
Üst üste 2 büyük acı yaşadı arka arkaya malum.
Annesinin cenazesine bile gidemedi sakatlığı yüzünden.
Çok zor günler geçirdi.Çok çalıştı,sabretti ve bir yağmurlu günde ayrıldığı
sahalara gene bir yağmurlu günde hem de golle dönüş yaptı.
Yağmur berekettir,güzelliktir bizim inancımızda.
İlahi bir mesaj vardı bence bu akşam.
Dileyelim,sadece Deivid'in değil FENERBAHÇE'nin de makus talihi dönmüş olsun.
Çünkü yeterli acıyı çektik,daha fazlasını hak etmedik.

Bir kere daha ;
GEÇMİŞ OLSUN,BAŞIN SAĞOLSUN VE HOŞ GELDİN ''THE MATADOR''


0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler