29 Ekim 2008 Çarşamba

Bomba Patladı !!!!!!!!!!!!!!!!! Es Es bir esti pir esti.4-2

Tarih : 26/10/2008 19:00
Hakem : Fırat Aydınus
Stadyum : Atatürk stadı
Yardımcı Hakemler : Erhan Sönmez - Süleyman Özay
İlk Yarı Sonucu : 1 - 1
Maç Sonucu
Eskişehirspor 4 - 2 Galatasaray

Souleymane Youla (1 - 0) 20'
35' (1 - 1)Ayhan Akman
51' (1 - 2)Milan Baros
Murat Önür (2 - 2) 66'
69' Emre Aşık
69' Servet Çetin
69' Ümit Karan
69' Fernando Meira
78' Ayhan Akman
Serdar Özbayraktar 78'
83' Milan Baros
Vanja Ivesa 85'
86' Arda Turan
Souleymane Youla (3 - 2) 90'
Krunoslav Lovrek (4 - 2) 90'
90' Ayhan Akman
Değişiklikler
Anderson Dos SantosKrunoslav Lovrek (62') Shabani NondaÜmit Karan (55')
Stjepan PoljakCan Cumhur Bozaci (77') Harry KewellMehmet Güven (72')
Bülent KocabeyÖzgür Öçal (81') Sabri SarıoğluYaser Yıldız (90')


Helal olsun Eskişehir.Helal olsun Rıza Hoca.
Skoru şimdi öğrendim ve çok şaşırdım,aynı zamanda çok sevindim.
gs ve bjk maçlarını takip etmem moralim bozulmasın diye.
Sadece ilk yarı ve maç sonucuna bakarım.
Gene öyle yaptım.İlk yarı 1-1.
Aklım maçta.21.00'da buradaki Canlı Maç sonuçlarına korka korka bakmak için
sayfayı yeniledim ve 4-2'yi görünce Hobaaaaaaaaaaaaaaaa dedim.
Hem de 90'da olmuş goller.Ne koymuştur insana beeeee.:))))))
Maçla ilgili hiç bir şey bilmiyorum.Görüntüleri birazdan izleyeceğim.
Tabloya baktım.1-2'den maçı 4-2'ye döndüren takıma şapka çıkarılır.
Ben de öyle yapıyorum.:)))))))))))))))
Youla acayip formda.Gün boyu nedense dilime Krunoslav Lorvek ismi yapışmıştı.
Tevekkeli değilmiş.Yazmış golünü.İçime doğmuş.:))))))
Haftaya Eskişehir bizi de dağıtır valla.:))))


***************

Eskişehirspor: 4 - Galatasaray: 2 (Maç sonucu)

Maçın özetini şimdi izledim.
Eskişehir iyi bir takım.Haftaya işimiz zor.En fazla berarlik alırız.
Dede Youla'yı izledi mi acaba ? Tedbir alacak mı göreceğiz.Hiç sanmam.
10 numara Serdar Özbayraktar,Poljak,Bülent Kocabey,Kaptan Sezgin iyi oyuncular.
gs'liler 2.gole çok itiraz ettiler ama saçma.
Top Ümit Karan'a çarparak gidiyor.Defanstan giden top ofsayt mı oluyor ?
Ayrıca Baros'un attığı golde eliyle aldığı açık ve kendisi de söylemiş zaten.
Ağayacak bir şey yok.Geçmiş olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler